دهم آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی «ره‌آورد سرزمین نور»

علاقه‌مندان لرستانی به شرکت در پنجمین جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» تا ۱۰ آذر سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۶۲۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷ - 11November 2023

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی  «ره‌آورد» لرستان دهم آذر ماه اعلام شدبه  گزارش دفاع‌پرس‌ از خرم آباد، پنجمین جشنواره استانی «ره‌آورد سرزمین نور» در چهار بخش حرفه‌ای، مردمی، ویژه و بین‌المللی برگزار و آثار برگزیده به مرحله ملی راه خواهند یافت.

بخش حرفه‌ای این جشنواره شامل گزارش خبری: تولیدات گزارش خبری صدا‌وسیما که در بخش‌های خبری استانی یا شبکه‌های سراسری پخش شده باشد، ایده‌های نو: شامل طرح‌های قابل اجرا در خصوص اعتلای راهیان نور و جشنواره‌های ره‌آورد سرزمین نور، پوستر: با موضوع فراخوان دوره نوزدهم جشنواره‌های ره‌آورد سرزمین نور و آگهی‌نما راهیان نور باشد، شعر: در قالب‌های کلاسیک، نو، کودک و نوجوان، نیمایی، سپید و شعر ترانه با موضوع راهیان نور، فیلم‌نامه: فیلم مستند، نمایش‌نامه، نماهنگ، تحقیق و پژوهش، نقاشی، هنر‌های تجسمی و کتاب، ترانه: موسیقی‌های تولیدی که با موضوع راهیان نور، دفاع مقدس و مدافعان حرم باشد، عکس خبری: مجموعه عکس و گزارش تصویری، فیلم کوتاه: با موضوع راهیان نور، دفاع مقدس، مدافعان حرم و فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای با رعایت زمان حداکثر ۱۰۰ ثانیه می‌شود.

بنابر این گزارش بخش مردمی شامل متن ادبی، دل‌نوشته و خاطره کمتر از ۳۰۰ کلمه در خصوص راهیان نور و عکس تلفن همراه با موضوع راهیان نور به همراه مشخصات تلفن همراه در منوی عکس می‌شود.

بخش ویژه شامل فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای از رزمندگان و خانواه شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و بخش بین‌المللی نیز شامل نهضت مقاومت در خصوص مقاومت بر ضد استکبار در جهان در قالب کتاب، تحقیق و پژوهش و جهانی‌سازی راهیان نور با ارائه طرح و برنامه در این خصوص در قالب کتاب، تحقیق و پژوهش است.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا ۱۰ آذرماه سال جاری مهلت دارند آثار خود را در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره به آدرس لرستان، خرم‌آباد، میدان ۲۲ بهمن، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر بسیج هنرمندان استان لرستان ارسال و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۰۵۸۲۷۱۷۰۵ یا ۰۹۳۷۰۶۲۸۴۴۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها